چگونه اعتماد کنیم ؟

به منظور رضایت و اعتماد شما مشتریان عزیز این مطلب را آماده کرده ایم تا توانسته باشیم در انتخاب درست و به جا به شما عزیزان تا حد ممکن کمک کرده باشیم.

اولین سوال و مهمترین سوالی است که اکثر مشتری های ما بعد از اینکه تصمیمشان برای خرید نهایی شد از ما می پرسند این است که چگونه اعتماد کنیم ؟

مجوز ها و دلایل اعتماد به کالاگت

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و اخذ گواهی اعتماد الکترونیکی از جمله مهمترین و تاثیر گذارترین و یکی از مهمترین ملاک های اعتماد به یک سایت یا فروشگاه اینترنتی می باشد که شما در صفحه اصلی کالاگت در قسمت پایین میتوانید نماد اعتماد را مشاهده کنید و در صورت لزوم و مشاهده اطلاعات مربوطه بر روی نماد اعتماد کلیک کنید .

نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

  • تایید فروشگاه های اینترنتی توسط یک موسسه ثالث تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد مراجعه کنندگان خواهد داشت و مراجعه کننده احساس امنیت بیشتری در تبادل اطلاعات و در امان ماندن اطلاعات شخصی خواهد داشت .
  • در واقع نماد اعتماد الکترونیک که همانطور که مشاهده مینمایید و از اسم آن نیز مشخص است به منظور اعتماد مشتریان عزیز و برای مقابله و جلوگیری از سو استفاده های مرتبط درست شده است ، به منظور اعتمادسازی کاربران عزیز به هنگام مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ساخته شده است .
  • مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وابسته به وزارت صنعت و معدن و تجارت ) وظیفه ی اعطای نماد الکترونیکی را بر عهده دارد . اعطای این نماد پس از دریافت مشخصات و مدارک لازمه و تایید شرایط لازم ، صورت می پذیرد.

ضرورت اخذ نماد اعتماد الکترونیکی :

  • با اعلام شرایط اخذ نماد اعتماد الکترونیکی (ای نماد) برای فروشگاه های اینترنتی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و زیر نظر وزارت صنعت ، معدن و تجارت می توان نتیجه گرفت که در جهت اعتماد سازی ، بالا بردن ضریب امنیت ، ساماندهی و رسمیت بخشی به فعالیت فروشگاه ها وایجاد رقابت سالم در کاهش قیمتها و ارتقای سطح کیفیت فروش کالا و ارایه خدمات مناسب و سالم به مصرف کنندگان خریدار از فروشگاه های اینترنتی اخذ نماد اعتماد الکترونیکی نه تنها لازم بلکه بسیار ضروری است.
  • به همراه نظام مند شدن فروشگاه های اینترنتی ، تخلفات احتمالی در زمینه کیفیت کالا ، امنیت در فروش ، تحویل به موقع کالا در اسرع وقت و ضوابط باز پس گیری و … کاهش و جلوگیری خواهد شد و بخشی از فعالیت های خرده فروشی در مبادلات داخلی به نحوه صحیح به اجرا در خواهد آمد.

مجوز فروش رسمی برای فروش اینترنتی

فروشگاه “کالاگت” دارای مجوز رسمی فروش در فضای مجازی می باشد و این مجوز توسط ” وزارت صنعت ، معدن و نجارت ” ثبت و صادر گردیده است.

برای استعلام سایت کالاگت می توانید به پورتال سازمانی ” ای نماد ” مراجعه کنید و با زدن منو استعلام در آنجا ازسایت ” kalaget.com ” استعلام بگیرید.

 

راهنمای خرید با کارشناسان فروش قبل از خرید

مکان مشاوره : از طریق تلفن ثابت ، واتساپ ، تلگرام ، اینستاگرام و … با مشاورین کالاگت.

مشاوره در خصوص امکان تغییر رنگ بندی سرویس وسایز و هزینه ارسال و بسته بندی و …

قبل از خرید قیمت های ما را با بازار مقایسه کنید.

 

گارانتی محصولات:

  • ارائه گارانتی مدت دار 1 تا 2 ساله برای محصولات از جمله کولر گازی و تلویزیون و یخچال و … اعم از وسایل ریز و غیر برقی و …
  • ارایه گارانتی 100% سلامت فیزیکی برای همه محصولات
  • ارایه ضمانت اصالت کالا برای کلیه محصولات مرتبط
  • ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم مطابقت و معیوب بودن کالا تا قبل از تحویل

 

فاکتور های خرید از کالاگت

  1. تحویل سریع: کالاگت برای رضایت مشتریان تحویل سریع را برای تمامی نقاط ایران بسته به شرایط آب و هوایی و شرایط راه امکان پذیر کرده است. نحوه تحویل سفارشات شما بسته به محصول و شرایط ارسال فرق میکند (پست شخصی و پست پیشتاز)
  2. پشتیبانی 7/24 ساعته: پشتیبانی بخش فنی سایت و بخش فروش و ارسال ، مشاور و همه بخشها به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات هستند.
  3. پرداخت پس از تحویل (پست شخصی) : ارائه خدمات پرداخت پس از تحویل برای محصولات فروشگاه تنها با پرداخت بیعانه ارسال می شود و پس از تحویل و تست محصولات اقدام به دریافت کامل مبلغ کالا می شود (برای محصولاتی همچون تلویزیون و یخچال و لباسشویی و …) و این محصولات با پست شخصی ارسال می شوند.
  4. پرداخت قبل از تحویل ( پست پیشتاز) : محصولاتی که از طریق اداره پست (برای محصولاتی همچون جاروبرقی و گوشی و …) و از طریق پست پیشتاز برای شما خریداران عزیز ارسال میشود برای خرید حتما باید کل مبلغ قبل از ارسال کالا و تحویل به پست پرداخت شود تا محصول برای شما از طریق پست ارسال گردد و به دست شما برسد.

جهت اطمینان بیشتر در مورد خدمات فروشگاه کالاگت میتوانید با شماره های دفتر فروش و پشتیبانی تماس بگیرید در قسمت (تماس با ما)

  • ناگفته نماند که از خرید از هرگونه فروشگاه مشابه کالاگت و سو استفاده از نام کالاگت برای ایجاد کانال های تلگرامی جدا خود داری کنید و حتما با ما در ارتباط باشید و در صورت مشاهده تخلف به ما خبر دهید. با تشکر